WIE WIJ ZIJN

Alexander Gijsen

Alexander Gijsen

Directeur

Huiswerk Coaching Hoevelaken is in 2012 opgericht door Alexander Gijsen. Alexander is in 2001 afgestudeerd als Natuurwetenschapper aan de Universiteit Utrecht. Tijdens zijn studie gaf hij al bijles en huiswerkbegeleiding. Vervolgens is hij werkzaam geweest in de wetenschap en daarna als duurzaamheidsconsultant bij het adviesbureau RoyalHaskoningDHV. Al die jaren is hij actief gebleven in het geven van huiswerkbegeleiding aan middelbare scholieren. Door zijn inhoudelijke kennis en zijn ruime kennis van de praktijk is hij geknipt voor zijn huidige bedrijf: Huiswerk Coaching Hoevelaken.

Arthur Scheerder

Arthur Scheerder

Arthur Scheerder is tweedejaars student Scheikunde aan de Universiteit Utrecht. Na het behalen van zijn Gymnasium diploma in 2014 is hij Werktuigbouwkunde gaan studeren in Enschede. Na een jaar is Arthur overgestapt naar Utrecht om de studie Scheikunde op te pakken. Dit was voor hem de juiste keuze, want de studie bevalt hem nog steeds erg goed. Door zijn ervaring weet Arthur nu heel goed wat de knelpunten zijn binnen de vakken waar de meeste leerlingen tegenaan lopen. Arthur geeft sinds het begin van zijn studie Scheikunde bijles in scheikunde, natuurkunde, biologie en wiskunde.

Marieke Boon

Marieke Boon

In 2010 behaalde Marieke haar vwo-diploma. Hierna studeerde ze Algemene Cultuurwetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam, met de minor Erfgoed- en Museumstudies. Na het behalen van haar masterdiploma in Nijmegen is zij begonnen met het geven van bijlessen, huiswerkbegeleiding en examentrainingen. Sinds 2017 werkt zij met veel enthousiasme bij Huiswerk Coaching Hoevelaken waar zij bijles geeft in geschiedenis en de talen.

Tom van Arnhem

Tom van Arnhem

Tom van Arnhem is met tussenpozen inmiddels 8 jaar werkzaam in de huiswerkbegeleiding. Voor zijn scriptie Psychologie doet Tom momenteel onderzoek bij leerlingen met een doubleer-risico. Tom’s kracht zit hem in de talen alsmede vakken als biologie, geschiedenis, aardrijkskunde. Daarnaast hecht hij veel waarde aan een toegepaste manier van bijles geven, waardoor leerlingen zo snel mogelijk autonoom worden. Het probleem zit hem niet altijd in de stof, maar soms meer de benadering van de stof.